Klienci wybierają Majonez Kielecki roślinny

 

Nowy, innowacyjny produkt Majonez Kielecki roślinny produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Zostały przyznane na podstawie opinii konsumentów biorących udział w badaniu internetowym.

Miesięcznik „Hurt & Detal” w październiku przeprowadził badania preferencji wśród 4.262 internautów, którzy w 27 kategoriach wybierali najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty na polskim rynku w branży FMCG i Retail. Majonez Kielecki roślinny otrzymał aż dwie nagrody -„Złotą Innowację FMCG 2020” w kategorii „PRZYPRAWY I SOSY” oraz „Złotą Innowację FMCG 2020 - wyróżnienie” w kategorii „ŻYWNOŚĆ I NAPOJE”. W tym roku w konkursie wzięło udział 168 produktów z branży FMCG i  55 z grup Retail. O wyborze laureatów decydowali konsumenci biorący udział w internetowym badaniu przeprowadzonym przez firmę Territory Influence, którzy głosowali na specjalnie przygotowanej platformie on-line.

 „Niezmiernie cieszymy się, że Majonez Kielecki roślinny roślinny, został tak pozytywnie przyjęty przez konsumentów. Ten nowy wariant naszego sztandarowego produktu to wyrób, który nie zawiera jakichkolwiek składników pochodzenia zwierzęcego, a wyróżnia się doskonałą kompozycją smakową. Został opracowany z myślą o osobach, które w swojej diecie nie uwzględniają produktów odzwierzęcych, ale nie tylko.  Jest to także smaczna alternatywa dla tych którzy spożywają mięso czy nabiał. Co ważne, smak Majonezu Kieleckiego roślinnego nawiązuje do tradycyjnej wersji sosu. Jego skład został oparty m.in. na oleju rzepakowym, białkach grochu i aromatycznej musztardzie. To właśnie składniki najlepszej jakości są kluczem do sukcesu – czego dowodem są nagrody miesięcznika „Hurt & Detal”, które cieszą nas tym bardziej, że zostały przyznane na podstawie badań konsumentów” – mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.